Hej gott folk


Hej på dig!
Nu är det fredag. Tiden går otroligt fort.
Får skylla på att jag har mycket att göra och det är därför jag inte bloggar varje dag. Förlåten?
Igår jobbade jag som vanligt. Orkade inte laga mat så det blev snabbmat (pizza)
Efter maten var jag hos Ullman och fortsatte med baren. Nu är den i stort sett klar. Ska lägga ut lite bilder på den sen. Blev hur snygg som helst :)
Försökte skriva ett fredagsrim idag men det gick inte alls. Kom på en mening sen gav jag upp. Vet inte hur det kunde bli så för jag har alltid lyckats innan. För lite sprit i kroppen månne?
Nu tänkte jag laga lite mat. Ska nog inviga baren ikväll. Tyvärr så kan jag bara dricka ett par groggar för det är arbetsdag i morgon :(

Ha en trevlig helg!

Här är en bild iaf

Kommentarer
Postat av: Stor samen!

Hej å hå! Vad roligt det var att "springa" på er idag. Sicken söt fruga du har. Kramar.

2009-09-26 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0