Hej hej!


Tänkte tillägga lite från gårdagen. Jag fick ett stänk av överskottsenergi, så jag bjöd hem Dag och Nordholm på stekt fläsk med löksås. Det brukar uppskattas. Säga vad man vill, men riktig husmanskost slår det mesta!
Efter att vi ätit gick vi ut för att kolla hur det gick hos Öv. Han hade två st grävflickor där som fixade i hans trädgård. Såg schysst ut! Iom att vädret var så gott så passade vi på att gå en längre runda. Slutade med att det blev en mil över stock och sten. Mycket skönt :)
På kvällen tittade vi färdigt på en Wallanderfilm. Jag blev trött vid åtta och trodde att jag skulle somna lätt, men icke. Tyvärr var hon nog elva innan jag somnade, och fyra timmars sömn är lite lite när man ska upp och köra tidigt.

Nu har jag precis vaknat upp från min middagsvila. Sara står och lagar klyftpotatis med kotletter till mig :) Jag ska själv göra en champinjonssås med sherry för det blev jag sugen på.
Vet inte vad som händer ikväll.. Antingen så ska jag leka med min lillebror, eller så ska jag klippa Dag. Ska bli spännande att se honom korthårig

Ha en jättebra dag!
Kommentera gärna om du vill

~see you in hell~

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktiga ni är som går så långt !!

2009-09-21 @ 16:23:33
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Tobbe Elofsson

Jadå! Man är allt en frisk fläkt ibland

2009-09-22 @ 13:09:52
URL: http://enbrodpojkesbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0