Söndag

Hej gott folk!

Då var denna helgen snart till ända, eller halva har gått. Vet inte om jag åstadkommit speciellt mycket. Har ju varit sjuk så.. I fredags var jag chaufför till Öv, Dag och Nordholm. De skulle in och bowla i stan. Hade gärna gjort de sällskap om jag inte varit krasslig.
Igår kände jag mig lite bättre så det blev morgonkaffe ute hos Ola-Dick. Alltid lika trevligt! Fick konjak till kaffet och det gjore mycket gott i halsen.
Efter det var tanken att jag skulle vila middag, men dog bort till Ullman för ännu en kopp kaffe. Vi spädde den med underbart brännvin och drack gammeldansk och grogg till detta. Var ganska seg och hungrig vid sextiden så då stack jag hem. Tog en dusch, lade mig i sängen, somnade..
Vaknade sedan kl 3 i morse, sen 5, och slutligen halv åtta. Då tog jag min järnhäst och gjorde Tollarp.
Var ganska kallt om tassarna men skön och frisk luft.
Nu ska jag äta lite frulle, sen blir det tvätt kl 10
Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen nu :)
Fredagsrimmet kommer upp varje fredag

Ha en underbar dag!

Saknar lite att kunna bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0